Tuesday, February 7, 2012

WHICH ANIME CHARACTER IS NEWT GINGRICH?

今すぐハーマンは、大統領選を残しているカインという、共和党の予備選挙でのアニメの深刻な不足がありました。だから、レースがより面白くするために、私は候補者がほとんどのようですそのアニメの文字参照にしました。

私はQuizfarm.comの "アニメのキャラクターがあなたは?"クイズを取って、ニュート·ギングリッチ下院でしょうかつてのスピーカーとして答えてみました。ここで結果は次のとおりです。

You Scored as Vash the Stampede 

Yup, you're Vash the Stampede from Trigun. You're a true gunslinger who is just looking for a way to impress the ladies. You're attitude can change very quickly, and it wouldn't be such a bad thing to live out the rest of your life in a quiet, simple way.

1 comment:

  1. I think Newt would be Jiraiya, Santorum would be Father Anderson or one of the priest guys from Hellsing, and Bachmann-CHAN would be Sakura or one of those feisty anime girls, maybe Akane. Palin would be Shampoo.

    ReplyDelete