Wednesday, November 23, 2011

AMERIKKKAN PURITANISM SPREADING TO JAPAN????

東京都検閲局ver.3 | 参謀総長 [pixiv
私は親愛なる読者、あなたを驚かすために意味するものではありませんが、私は東洋の文化のすべてが終わりに近づいている恐れている。昨日、私は"幸いにもアメリカのピューリタニズムは、これまで日本に広めることは決してありません。"だああどのように若々しいと素朴な私は、当時...

CrunchyRoll  は、この人の例のように、検閲のために強く求めピューリタンの物語を持っています:
"Lately there are so many indecent late night anime. People say disgusting things, girls show off their underwear, and I feel uncomfortable. You can see underage voice actresses in these shows. Just because they are popular and competent doesn't mean it's appropriate for them to be in this kind of anime. I think maybe there should be some kind of limitation."
必ずああ、それは音になりました合理的であるが、制限は、最大追加。一度マウスの検閲バーを与え、彼は単に、すべての文化が死んでいるまで、すべてを検閲するつもりだ。

1 comment: