Monday, November 7, 2011

SCANDAL: ANIME COMPLETELY SHUT OUT OF OSCARS BY PREJUDICED HOLLYWOOD GAIJIN!!!!

それは恥ずべきことです:ここでは私たちの主2011年に、であり、そしてアニメはまだこれほど豊かに値する適切な敬意を受信しません。アニメに対する偏見の最新行為?豊富な強力なウエスタンハリウッド外人は明らかに完全に次のアカデミー賞での競争からアニメを禁止することにしました!

  Anime News Network:
The Academy of Motion Picture Arts and Sciences announced on Friday that 18 films have been submitted for possible Oscar nominations in the Best Animated Feature category of the 84th Academy Awards. No Japanese-animated film was submitted this year, although the submitted films hail from several countries such as Australia, the Czech Republic, and Spain.
なぜ偏見のこの行為が発生しました?私は、アカデミーがアニメはもちろん、完全にそれがでノミネートされている任意のカテゴリを支配することがわかっている構成外人を疑う、と彼らはアメリカのアニメーションスタジオの友人に彼らのライバルをハンディキャップによってチャンスを与えたいと思う。友人は、私たちはアニメ差別に反撃し続ける必要があります。あなたは私に参加しますか?

No comments:

Post a Comment